Історично-пізнавальний еко-тур містами: Трускавець, Дрогобич, Борислав Брав участь

Доданий
11.08.2020
Номер
3
Туристична привабливість

Між містами Трускавець, Дрогобич та Борислав підписано меморандум про співпрацю 17.12.2015 року. Результатом реалізації проєкту є створення нових туристичних маршрутів на основі міжмуніципальної співпраці. Для підвищення туристичної привабливості та збільшення туристичних продуктів проєктом передбачено придбання трьох туристичних електромобілів для Трускавця, Дрогобича та Борислава.

Автор проєкту
Андрій
Андрій Кульчинський
Бюджет
1 881 000 грн
Розрахунок загального кошторису
Теги
Туризм
Район
м.Трускавець
Адреса
вул. Бориславська, 2, Трускавець

Опис

Чи Ваш проєкт має співфінансування з місцевого бюджету у розмірі не менше 10% з місцевого бюджету?

Так.
м. Трускавець – 62,7 тис.грн.
м. Дрогобич – 62,7 тис.грн.
м. Борислав – 62,7 тис.грн.
Загалом: 188,1 тис.грн.

Мета та завдання проєкту

Метою проєкту є підвищення туристичної привабливості міст Трускавця, Дрогобича та Борислава, а також зміцнення міжмуніципальної співпраці шляхом реалізації спільного інвестиційного проєкту.
Завдання проєкту:
- створити нові туристичні маршрути для туристично привабливих міст Трускавець, Дрогобич та Борислав;
- придбання 3 туристичних електромобілів для міст Трускавець, Дрогобич та Борислав;
- зробити комфортними і цікавими екскурсії нашими містами для туристів;
- популяризація результатів реалізації проєкту у ЗМІ.

Кількість населення, на яке поширюватиметься проєкт

Кількість населення на яке поширюватимуться результати проєкту складає 428 556 осіб (населення міст та туристи).

Опис проблеми, на вирішення якої спрямований проєкт

Міста Трускавець, Дрогобич та Борислав є важливими туристичними центрами Львівщини, які доповнюють один одного.
Трускавець – мальовниче курортне місто, багате цілющими джерелами лікувальних вод, біоактивною водою Нафтуся та розвиненою туристичною інфраструктурою. Щороку Трускавець відвідує понад 200 тисяч осіб з різних куточків України та зарубіжжя. В центральній частині міста розташований Курортний парк, площею 54,46 га, який є пам’яткою садово-паркового мистецтва місцевого значення.
Дрогобич – старовинне місто біля підніжжя Карпат, місто солі, архітектури та гастрономічних цікавинок. Славиться своїми сакральними спорудами. Унікальна дрогобицька дерев'яна церква святого Юра внесена до списку Світової спадщини ЮНЕСКО. Також відоме й тим, що у ньому народилися, проживали, навчалися чимало визначних постатей, таких як Юрій Дрогобич, Іван Франко, Бруно Шульц та ін.
Борислав – унікальне місто, розташоване на діючому промисловому нафтогазовому та озокеритному родовищі з численними джерелами мінеральних лікувальних вод. Це історичний центр нафтової, озокеритної та газової промисловості України, Європи та світу. Місто багате на історичні події, традиції, видатні постаті, унікальні об’єкти та пам’ятки. У Бориславі та його околицях знаходяться близько двох сотень об’єктів та пам’яток природи, історико-культурної, сакральної (Пр. Храм Св.Анни УГКЦ – міжнародний паломницький центр, де знаходяться близько тисячі реліквій та мощей святих) та промислової спадщини.
Відстань між містами орієнтовно 7-10 км.
Незважаючи на багату історію та велику кількість цікавих об'єктів нам не вдається в повній мірі зробити доступними для туристів більшість об'єктів та розказати історію нашого краю. Придбання туристичних електромобілів є ефективним рішенням у вирішенні цієї проблеми, адже дозволяє зробити туристичні об’єкти доступними та сприяє підвищенню рівня інформованості, а отже й збільшенню туристичної привабливості наших міст.
Придбання туристичних електромобілів створює нові можливості для розкриття туристичного потенціалу. Тому ще одним завданням цього проєкту є розробка нових туристичних маршрутів.

Пріоритетна ціль реалізації проєкту - конкурентоспроможна економіка, туристична привабливість

Проєкт відповідає:
- Державній стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року:
ЦІЛЬ 1. Підвищення рівня конкурентоспроможності регіонів.
Завдання: формування позитивного іміджу регіонів у сфері туризму на зовнішньому та внутрішньому туристичному ринку.
- Стратегії розвитку Львівської області на період до 2020 року
Стратегічна ціль: 5. Туристична привабливість
Оперативна ціль: 5.3. Туристичні продукти
Завдання: 5.3.1. Створення та просування нових туристичних продуктів (в т.ч. культурних та мистецьких проектів)
(Створення нових туристичних маршрутів на основі міжмуніципальної) співпраці.

Очікувані кількісні та якісні результати від реалізації проєкту.

Кількісні показники проєкту:
- Придбано 3 туристичні електромобілі для екскурсій містами Трускавець, Дрогобич та Борислав;
- Створено 3 і більше нових туристичних маршрутів для поїздок екскурсійними електромобілями;
- Збільшення кількості екскурсій по містах;
- 10 і більше публікацій у ЗМІ.
Якісні результати:
- Підвищення туристичної привабливості міст Трускавець, Дрогобич та Борислав;
- цікаві екскурсії на електромобілях, в силу своїх компактних розмірів, рухаються по маршрутах, які недоступні іншим екскурсійним транспортним засобам;
- на шляху маршрутів передбачено зупинки, під час яких можна вийти, детальніше оглянути цікаві місця Трускавця, Дрогобича та Борислава зробити фото на пам’ять;
- комфортні умови проведення екскурсій;
- для людей з обмеженими фізичними можливостями з'явиться нагода побувати на екскурсії нашими містами.

Інноваційність, соціальна ефективність, загальнодоступність, бюджетна ефективність проєкту

Проєктом передбачено придбання 3 електромобілів для туристично привабливих міст Львівщини – Трускавця, Дрогобича та Борислава, які не забруднюватимуть навколишнє середовище, мають економне споживання електроенергії, сучасний вигляд та просте управління. Обслуговування таких електромобілів обходиться в меншу суму, ніж витрати на експлуатацію та підтримку справного стану бензинових або дизельних машин.
Вкрай важливою перевагою електромобілів є їх екологічність. Це стало однією з основних причин по якій даний вид транспорту став дуже популярним у всьому світі. Відсутність вихлопів дозволяє ефективно знизити негативний вплив на навколишнє середовище і природу.
Вартість екскурсій буде символічною. Кошти отримані від екскурсій будуть спрямовані на покриття витрат на обслуговування електроавтомобілів, оплату праці водія та екскурсовода.
Для забезпечення загальнодоступності екскурсії будуть безкоштовними для:
- Малозабезпечених верств населення міст Трускавець, Дрогобич та Борислав;
- Учасників АТО та їх сімей;
- Людей з особливими потребами.

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

Заходи проєкту:
1) Проведення тендеру на придбання 3 екскурсійних електроавтомобілів (жовтень-листопад 2020 року).
2) Розробка туристичних маршрутів в містах (жовтень-листопад 2020 року).
3) Закупівля та доставка електромобілів у м.Трускавець, у м. Дрогобич, у м. Борислав (грудень 2020 року).
4) Популяризація результатів реалізації проєкту (грудень 2020 року).

Інша інформація щодо проєкту (за потреби)

Придбані електромобілі в подальшому перебуватимуть на балансі у м.Трускавець в КП «Трускавецький інформаційно-курортний центр», у м.Дрогобич в КП «Туристично-інформаційний центр м. Дрогобич», у м. Борислав у КП "ЕКО-МІСТО".

Яка частина фінансування вашого проєкту із державного бюджету (грн)?

1692900

Обсяг співфінансування проєкту з місцевого бюджету, грн

188100

Вкажіть ваш E-mai

invest.tmr@gmail.com

Фотографії