Туризм без (за)кордонів: створення інфраструктури туристичного кластера «Львівське Опілля» Відхилений остаточно

Доданий
14.08.2020
Номер
17
Туристична привабливість

Дивовижні села Львівського Опілля - це горби, поля, ліси, озера і джерела серед лісу. Лише за 20 км від міста.
Ми тут облаштуємо понад 80 кілометрів лісових стежок.
На старті маршрутів створимо громадський та дитячий еко-простір.
Стартуємо мандрівний фермерський ринок на фірах.
І, що зовсім нетипово для сіл - запустимо простір для ділового туризму "Коворкінг на селі" з літнім театром.

Теги
Туризм
Район
Миколаївський район
Адреса
Миколаївський район, Красів

Опис

Чи Ваш проєкт має співфінансування з місцевого бюджету у розмірі не менше 10% з місцевого бюджету?

Так.
Сума співфінансування - 191 900 гривень, 10% від суми проекту

Мета та завдання проєкту

Мета: Створити на території Тростянецької ОТГ мультисекторний комплекс туристичних продуктів на перетині культури, зеленого та ділового туризму, як двигун для розвитку туристичної галузі мікрорегіону «Львівське Опілля»

Завдання:
1. Промаркувати та облаштувати базовою туристичною інфраструктурою близько 80км лісових туристичних маршрутів. З громадським простором на старті маршрутів.
2. Започаткувати роботу Мандрівного фермерського ринку на фірах для промоції місцевих брендів мікрорегіону «Львівського Опілля».
3. Облаштувати візит-центр та простір для конференц туризму та культурних подій на базі «Коворкінгу на селі» у с. Красів. На подвір'ї - з театром із дерева та сіна.

Кількість населення, на яке поширюватиметься проєкт

Близько 1 млн осіб - потенційні мандрівники з великих міст поруч та населення мікрорегіону Львівське Опілля

Опис проблеми, на вирішення якої спрямований проєкт

Основною проблемою, на вирішення якої спрямовано нашу проєктну пропозицію, є низький рівень використання туристичного потенціалу мікрорегіону «Львівське Опілля» для економічного розвитку громад, які розташовані на цій території.

Основна частина мікрорегіону – це горбиста місцевість, вкрита буковими та грабовими лісами, які, у комплексі, формують мальовничі краєвиди та потужний потенціал для розвитку туризму та рекреації. Територія Львівського Опілля є улюбленим місцем для любителів збирання грибів та прогулянок лісом зі всієї Львівської області. Також багато людей приїжджають сюди на пікніки та вікенди. Така активність жителів області, за поодинокими винятками, на даний момент, крім зайвого сміття, не приносить жодної користі та доходів для місцевих жителів і місцевих бюджетів.

Сфера туризму на цільовій території проєкту розвинута дуже слабо. Поодинокі заклади громадського харчування та індустрії розваг лише на декілька відсотків заповнюють існуючу нішу для розвитку туризму. Через це, громади мікрорегіону недоотримують потенційних доходів у вигляді податків та зборів, а місцеві жителі не використовують можливостей для самозайнятості та створення нових робочих місць у сфері туризму.

Реалізація нашої ініціативи дозволить значно збільшити туристичні потоки в регіон, що створить попит на туристичні послуги, які зможуть надавати місцеві жителі.

Пріоритетна ціль реалізації проєкту - конкурентоспроможна економіка, туристична привабливість

1. Державна стратегія регіонального розвитку на період до 2020 року.
ЦІЛЬ 1. «Підвищення рівня конкурентоспроможності регіонів»
Завдання: формування позитивного іміджу регіонів у сфері туризму на зовнішньому та внутрішньому туристичному ринку

2.Стратегія розвитку Львівської області на період до 2020 року.
Стратегічна ціль: 5. Туристична привабливість
Оперативна ціль: 5.3. Туристичні продукти
Завдання: 5.3.1. Створення та просування нових туристичних продуктів (в т.ч. культурних та мистецьких проектів)

Очікувані кількісні та якісні результати від реалізації проєкту.

Кількісні результати:
1. Промарковано та облаштовано базовою туристичною інфраструктурою близько 80км. лісових туристичних маршрутів.
2. Створено принаймні 3 нових туристичних продукти (мережа лісових маршрутів, мандрівний фермерський ринок на фірах, конференц – туризм та простір культурних подій).
3. Створено умови для відвідування цільового регіону проєкту (Львівське Опілля) для, принаймні, 10000 осіб на рік.
4. Нова туристична інфраструктура дозволила створити принаймні 3 робочих місця у галузі туризму.

Якісні результати:
1. На туристичній карті Львівщини з’явилася нова туристична дестинація з пропозицією якісних різнотипових туристичних послуг.
2. Мандрівний фермерський ринок на фірах відкриває нові можливості для реалізації місцевої продукції та промоції локальних брендів регіону.
3. Креативне поєднання культури, зеленого та ділового туризму дозволяють будувати ланцюжки доданої вартості місцевої економіки та підвищують конкурентні переваги мікрорегіону Львівського Опілля для залучення інвестицій.

Інноваційність, соціальна ефективність, загальнодоступність, бюджетна ефективність проєкту

Інноваційні елементи:
• Фермерський ринок на фірах.
• Літній театр із сіна та дерева.
• Мультисекторний підхід до розвитку туризму.

Соціальна ефективність:
Ми усвідомлюємо, що обмеженими ресурсами даного проєкту ми не зможемо у повній мірі використати туристичний потенціал мікрорегіону для розвитку місцевих громад. Однак, цей проєкт стане відправною точкою для формування перших якісних туристичних продуктів у регіоні та поштовхом для системного розвитку туристичної галузі у майбутньому.

Бюджетна ефективність:
Крім передбаченого співфінансування, проєкт не потребує додаткових бюджетних платежів. Навпаки, туристична інфраструктура, створена в рамках цього проєкту, сприятиме збільшенню туристичних потоків у регіон, а це відповідно, сприятиме наповненню місцевих бюджетів через пожвавлення економічної активності.

Загальнодоступність: Більшість з інфраструктури буде безкоштовною для користування відвідувачами (туристичні маршрути, громадський простір, фермерських ринок на фірах, візит - центр). Кошти потрібно буде сплачувати лише за додаткові послуги або товари, які будуть надаватися місцевими жителями.

Інклюзивність. Все обладнання та інфраструктура будуть створюватися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю.

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

1. Підготовка до виконання проєкту, операційне планування та розподіл обов’язків серед членів команди: жовтень
2. Організація та проведення тендерних процедур: жовтень
3. Закупівля обладнання: листопад
4. Підбір та підготовка персоналу для обслуговування новоствореної туристичної інфраструктури: листопад
5. Промоція нових туристичних продуктів: листопад

Яка частина фінансування вашого проєкту із державного бюджету (грн)?

1727100.00

Обсяг співфінансування проєкту з місцевого бюджету, грн

191900

Вкажіть ваш E-mai

sv.kr.lviv@gmail.com

Фотографії

Експертна оцінка